perjantai 10. toukokuuta 2013

Mä tarviin sut kaks kertaa Nyt ja Aina

Hellureij taas pitkästä aikaa!!

Aattelin tulla kertoo tänne mun viimeaikoje kuulumisia! Eliii tasan kaks viikkooo sit oli mun elämäni paraspäivä!! 260413 <3 Juu on tapahtunu paljon muutaki kivaa! eli oon päässy nyt jo viikon treenaamaan ja se on ihanaaa !! Sit oon nähny tosi paljon kavereita ja käyny koulussa. Ja tännäään on se päivä kun Mikael Gabrielin uuus levy tuli <3 !! voi rakkaus se on hyvö!! suosittelen jos yhtään tykkää sen tyylisestä musiikista =)! Tänääää oli toosi huba päivä! kävin aamulla äitin kaa juoksee puoltoista tuntiiii ja sit eetu oli meillä ja sit oltiin tyttö porukalla ajelemassa skoottereilla :) Mutta nyt en jaksa höpöttää enempäää nauttikaa kuvista!

<3

<3

tän hetke muistan ikuisesti!!

asss



mä ja mun uus lempi paita ja miks justinin naama on noin munan näköne?

rakas <3


täää biisi on parasta >> :))


2 kommenttia:

  1. ihanaa, mäki olin tuol konsertis, ja ihan just tos melkein edes kans! paras päivä ikinä ♥

    VastaaPoista