sunnuntai 26. toukokuuta 2013

I'm back

- Elina

 sorisorisori!!! En oo kirjotellu tänne blogiii johki 1½ kuukautee :O Mä en vaa oo jaksanu eikä ollu fiilistä vaikka tässä on kyl tapahtunu kaiken näköstä!! Koitan jotain juttja nyt kerää tähän

Tänään on tasan 1 kuukaus mun elämän parhaasta päivästä, Justinin keikasta! Mentii Pinjan kaa jonottoo joskus puol 9 aikaa hartwallin ukouolelle ja koko päivä meni sikanopeesti ja sit oltii jo areenan sisällä! Ja sit se kaikki oli jo ohi. Sitä päivää en unoha ikinä! <3



Sitten keikan jälkeen maanantaina olin suunnistamassa ja kaatusin. Hauslihaksen alakiinnike irtos luusta ja repi luun pintaa mukana. Siinä meni sit ilman toista kättä pari viikkoo.



Sit tän viikon perjantain mun koululla oli sellai musa tapahtumassa missä olin ohjaa valoja 2 lavalle missä esiinty mm. Bluffi ja Tehoste.
olisin halunnu laittaa ton videona mut oli jotain ongelmia tällä miks se ei voinu sitä tehä :(

Täs nyt jotain juttuuii, koitan jatkos kirjotella enemmän! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti