tiistai 21. toukokuuta 2013

lalalala


Zau 

Viime viikko oli HUIPPU! En muista tapahtuko alkuviikosta mitään kivaa MUTTA torstai oli aflaslmaflöaölm mahtava! Elikkäs tuota sain eetulta tekstari 9.35 että Cheek on tikkakoskella tänään joskus 1 aikaa! No menin iha paniikkii että mitä hittoo mä teen! Olin iha yksi viel siihe aikaa koulus ja sit laitoin Liinalle ja Jeminalle paniikki viestii että mitä tehään. No tytöt ehti kouluu ja sit tehtiin päätös että ajetaan skoottereilla sinne tikkikselle.  ja siitä lähti matka kohti mahtavuutta! Noin puoltoist tuntiii siitä ku sain sen viestin oltiin jo Tikkakoskella oottamassa että Che Che Cheeeeek esiintyyy =) No sit ooteltii ja istuskeltii siel lentokentällä missä se oli ja sit Jemina menee instaa ja rupee huutaa ettette tiiä kuka on täällä kans! No kuvassahan oli Mikael Gabriel josta olin just selittäny miten se on mun ykkös suomiräppäri ja sen musiikki on tosi iso osa mun elämäää! Mutta siis niin sitten päästiii siihe lavan eteen ja oltii ihan eessääääää keskellä :3 hihihihi <3 Sit ooteltiii vähä lisäää ja sit se alko! Tunnin show täydellisyyttä< 3 Koskin cheekkiiii kaks kertaa ja Miklu lähetti mulle huom ;MULLE lentosuukon takas <3  Sit perjantain olin koulun jälkeen eetulla eikä tehty oikee mitääää ihmeitä. Lauantaina olis ekat SM-kisat ja ne olis menny täydellisesti jos olisin käyny oikeel rastil .. Mutta eipä tuo kauaa mieltä painanu ku illalla oli Jeminan synttärit joissa oli ihan huippua ! :)) 

odotettiiiin ja laatu 11+

MUN RAKKAAT 
BOYS

<3
mä ja jenna lauantaina

emmi <3

ja kesäki on tääl pikkuhiljaa oon onnistunu jo polttamaanki itteni =)



Nyt jatkan Twilighti kattomista :))

1 kommentti: