perjantai 31. toukokuuta 2013

Ei mee hyvin ei

Elina


Välillä mä mietin, tai oikeesti aika usein, miks mä teen asiat vaikeemman kautta. Miks mä aina myöhästyn joka paikasta, siit on kertyny mulle ongelmii ja varmasti kertyy tulevaisuudes viel.
Mietin usein kanssa miks mä en panosta koulunkäyntii. Ei olis iso vaiva tehä läksyt ees melkein aina ja miks en alota kokeisii lukemista ajoissa. Tänää oli koulussa kokeitten palautukset ja tota noin.... ei ollu numerot parhaasta päästä. Mulla on todettu lukuhäiriö, joka voi tietty vähän vaikuttaa, mutta ei sitäkää sais syyttää pelkästää.



Joo mutta siis  nyt on lukion eka vuosi melkei ohi! Huomen viel kevätjuhla ja sitten se kauan odotettu vapaus! Harmittaa vaa ihan sikana ku en saannu kesätöita vaikka hain tosi moneen paikaan. Mansikkamaalle laitoin eilen viestii ja vastaus tuli että mansikoita pääsee todennäkösesti poimiii vasta heinäkuun alussa. Just sopivasti kun lähen riparille isoseks siin kuun alussa. Aaattelin et olisin ehtiny ees viikon olee siel ennen sit leirii :/

Leikkasin muute keittiösaksilla hiukseni :)


Ja viimenen valituksen aihe tähän postauksee. Mun puhelin on huollossa. Se ei vaa suostunu enää menee päälle. Se on syyn miks nyt mul on nii vähän kuvii.

JA SIT VIELLÄ!! Jotain positiivista, meen ma-ti seurakunnan retkelle isoseks missä käyäää tuurin kyläkaupassa, ähtärin eläinpuistossa ja powerparkissa. Oon iha sikainnoissaa! :D

Ja kattokaa viel loppuu tää Isacin uus musavideo! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti